emotion.edu.pl

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży Posłuchaj, żeby zrozumieć, czyli szkolenie techniki sprzedaży

John McKean"70% naszych decyzji zakupowych podejmujemy w oparciu o to, jak jesteśmy traktowani jako ludzie, a tylko 30% bazuje na właściwościach produktu."

Grupa docelowa:
  • Przedstawiciele handlowi
  • Pracownicy działu obsługi klienta i działu sprzedaży
  • Key account menedżerowie
  • Osoby odpowiedzialne za obsługę przed i po-sprzedażową klientów
Cele - szkolenie techniki sprzedaży:
  • Nabycie przez uczestników wiedzy oraz przećwiczenie wybranych technik sprzedaży
  • Szkolenie z umiejętności badania potrzeb klienta i słuchania go „między wierszami”
  • Podniesienie świadomości roli identyfikacji potrzeb rozmówcy poprzez zadawanie pytań
  • Rozwinięcie umiejętności budowania pozytywnego wizerunku firmy poprzez określone postawy i zachowania osób kontaktujących się z klientami firmy
  • Kształtowanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Korzyści dla organizacji i pracowników:
  • Zwiększenie efektywności w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych
  • Eliminacja błędów, które zniechęcają klientów do zakupu produktu/usługi
  • Zwiększenie skuteczności sprzedaży
  • Podniesienie poziomu pewności siebie i odwagi pracowników w kontaktach z klientami
  • Pozyskanie nowych oraz lepsza obsługa dotychczasowych klientów
  • Poprawienie wizerunku firmy
Zakres tematyczny - szkolenie techniki sprzedaży:
  • Badanie potrzeb klientów metodą LOCATE
  • Skuteczna komunikacja werbalna i niewerbalna z klientem:
    • Zasada 5W1H
    • Auto-wizerunek a 4 strefy komunikacji niewerbalnej
    • Trudne sytuacje w kontaktach i sposoby ich rozwiązywania
  • Sprzedaż i obsługa klienta a rozpoznawanie jego potrzeb:
    • Trójkąt satysfakcji
    • Sekwencja SELL
  • Sprzedaż poprzez zadawanie pytań
  • Zamykanie sprzedaży - czego ludzie obawiają się najbardziej
    • 2 największe przeszkody w sprzedaży
    • 6 głównych kategorii zastrzeżeń zgłaszanych przez klientów i sposoby ich uchylania
    • 2 elementy psychologiczne, które muszą wystąpić, żeby zamknąć sprzedaż
    • 12 zasad zamknięcia sprzedaży
    • Wybrane techniki zamykania sprzedaży (na alternatywę, na ostry kąt, siłę sugestii, emocjonalny obraz, na kwestię drugorzędną)
    • 8 kroków skutecznych działań posprzedażowych

Pobierz kartę zgłoszenia

W ramach różnych projektów nasi trenerzy pracowali m. in. dla:
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
EMOTION
ul. Pisankowa
26 03-238 Warszawa
Tel/fax: +48 22 614 19 36
Mobile: +48 696 82 00 82
e-mail: biuro@emotion.edu.pl
Copyrights Emotion 2009-2014   |   Rysunki: Igor Kniaź   |   Webdesign: Paweł Ceran   |   Powered by LekkiCMS
do góry