emotion.edu.pl

Bądź sobą

Bądź sobą, czyli marka osobista

Henryka Bochniarz"Staram się, żeby moje życie nie było scenariuszem pisanym przez innych. Jestem przekonana, że jeżeli czowiek nie żyje w zgodzie ze sobą, to żyje tylko częcią życia i co gorsza inni też mają z tego tylko część."

Grupa docelowa:
  • Przedsiębiorcy, biznesmeni, managerowie różnych szczebli, przedstawiciele wolnych zawodów, artyści, pisarze, dziennikarze.
  • Młodzi, ambitni ludzi będących u progu swojej kariery.
  • Wszyscy planujący zmienić pracę, poszukujący pracy lub myślący o uruchomieniu własnej działalności gospodarczej.
  • Osoby stawiające na świadomy rozwój własnej kariery.
  • Nowoczesne firmy i organizacje, które wzmacniają wizerunek poprzez budowanie pozycji eksperckiej kluczowych pracowników, poddanych procesowi personal brandingu.
Cel szkolenia:

Stworzyć markę, która pozwoli Ci:

  • okreslić Twoją misję życiową
  • uwolnić Twój potencjał
  • wzbogacić relacje z innymi
  • wzmocnić poczucie własnej wartości
  • kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej
  • wypracować własny styl
  • wzbogacić osobowość
Korzyści dla uczestników warsztatu:
  • Uzyskasz przejrzystość swego celu życiowego
  • Nabędziesz umiejętności komunikacyjne
  • Zwiększysz umiejętność wpływania na innych
  • Nauczysz się budowac wiarygodność
  • Nabierzesz większej pewności siebie
Zakres tematyczny:
  • Misja życiowa: określenie celów osobistych i zawodowych
  • Potencjał osobisty:
    • rozpoznanie własnego talentu, pasji i możliwości
    • określenie swoich mocnych stron i umiejętności
  • Opracowanie osobistej ścieżki rozwoju zawodowego
    • Rozwój umiejętności wyznaczania celów w zakresie budowania marki własnej na rynku pracy
  • Doskonalenie umiejętności interpersonalnych i biznesowych
  • Promowanie własnej osoby:
    • Proces budowania marki osobistej
    • 5 najważniejszych składników marki osobistej: umiejętności, cele, networking, pasje, doświadczenie
    • 3 niezbędne cechy marki osobistej: prostota, unikalność, koncentracja
    • Dekalog budowania pozytywnego wizerunku
  • Efektywna komunikacja i wywieranie wpływu
    • Do kogo mówić? Jak słuchać?
    • 4 kanały komunikacji niewerbalnej
    • Power Dressing - wizerunek profesjonalisty z elementami dress code
  • Samoświadomość: radzenia sobie z samoograniczającymi przekonaniami
  • Równowaga w życiu osobistym i zawodowym
  • Narzędzia budowania marki osobistej:
    • Networking
    • Internet

Pobierz kartę zgłoszenia

W ramach różnych projektów nasi trenerzy pracowali m. in. dla:
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
EMOTION
ul. Pisankowa
26 03-238 Warszawa
Tel/fax: +48 22 614 19 36
Mobile: +48 696 82 00 82
e-mail: biuro@emotion.edu.pl
Copyrights Emotion 2009-2014   |   Rysunki: Igor Kniaź   |   Webdesign: Paweł Ceran   |   Powered by LekkiCMS
do góry