emotion.edu.pl

Kreowanie marki

Kreowanie marki Miliony zaklęte w emblemacie
Jak kreować niezapomniane marki i utrzymywać ich wysoką wartość?

Lexicon Branding Inc.„Dobra marka to więcej niż słowo. To początek rozmowy.”

Grupa docelowa:
  • Właściciele, zarząd, dyrektorzy ds. marketingu, dyrektorzy handlowi, menedżerowie marketingu, specjaliści ds. marketingu
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację marketingową
  • Brand menedżerowie
  • Art directorzy, copywriterzy (agencje reklamowe)
Cel szkolenia:
  • Przekazanie uczestnikom wiedzy o tym, jak wielkie korporacje kreują marki, które pozostają w pamięci, oddziałują na wyobraźnię i trwale podnoszą wartość rynkową produktu
  • Szkolenie umożliwi uczestnikom poznanie podstawowych zasad związanych z marką i ich zastosowanie w codziennej praktyce brandingowej
  • Uczestnicy nauczą się korzystać z narzędzi brandingowych stosowanych przez wielkie korporacje wspomagających efekty zapamiętywania marki, oddziaływania na wyobraźnię klienta oraz trwale podnoszących wartość rynkową produktu
Korzyści dla organizacji i pracowników:
  • Zapoznanie się ze sprawdzonymi metodami poprawiania wizerunku produktów i usług firmy
  • Poznanie praktycznych metod zwiększania wartości rynkowej produktów
  • Poznanie zasad budowania marki i rozwijania jej na rynku, stosowanych przez międzynarodowe korporacje
  • Zapoznanie się z metodologią i narzędziami komunikowania marki w otoczeniu
Zakres tematyczny:
  • Zasady budowania marki
  • Tworzenie strategii brandingowej
  • Pozycjonowanie
  • Prowadzenie badań
  • Narzędzia komunikacji z rynkiem
  • Zarządzanie marką – brand extension, cross-promotion, product placement

Pobierz kartę zgłoszenia

W ramach różnych projektów nasi trenerzy pracowali m. in. dla:
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
EMOTION
ul. Pisankowa
26 03-238 Warszawa
Tel/fax: +48 22 614 19 36
Mobile: +48 696 82 00 82
e-mail: biuro@emotion.edu.pl
Copyrights Emotion 2009-2014   |   Rysunki: Igor Kniaź   |   Webdesign: Paweł Ceran   |   Powered by LekkiCMS
do góry