emotion.edu.pl

Etykieta w biznesie

Etykieta w biznesie Etykieta w biznesie – savoir vivre w biurze i nie tylko

Eurypides"W uprzejmości jest wdzięk i korzyść"

Grupa docelowa:
  • Kadra zarządzająca, managerowie średniego szczebla
  • Pracownicy działów sprzedaży, PR
  • Pracownicy działów administracyjnych (sekretarki, asystenci)
  • Inni pracownicy, mający bezpośredni kontakt z otoczeniem zewnętrznym firmy
Cel szkolenia:
  • dostarczenie wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących zachowań w określonych sytuacjach, zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnętrz
  • podniesienie jakości i efektywności prowadzonej korespondencji - tradycyjnej, telefonicznej, elektronicznej
  • podniesienie świadomości ról mężczyzn i kobiet w kontaktach służbowych
  • zidentyfikowanie i rozwiązanie trudności w kontaktach interpersonalnych, związanych z różnicami międzykulturowymi
  • zwiększenie efektywności podejmowanych działań biznesowych poprzez znajomość etykiety
  • zapoznanie się z najnowszymi praktykami i trendami w ramach tzw. netykiety
Korzyści dla organizacji i pracowników:
  • poprawa komunikacji interpersonalnej
  • znaczna poprawa wizerunku zarówno organizacji jak i poszczególnych jej pracowników
  • wykorzystanie etykiety jako narzędzia umożliwiającego osiągnięcie przewagi w sytuacjach konkurencyjnych
Zakres tematyczny:
  • Dobre maniery w pracy – „Pani Dyrektorko!”, czyli jak prawidłowo tytułować gości, witać się i czym jest elegancka wizytówka?
  • Firmowy dress code – czyli fakty i mity na temat elegancji w pracy
  • Podstawowe zasady precedencji (pierwszeństwa) w biznesie – kilka słów o tym, czy aby na pewno "Panie przodem!"?
  • Korespondencja tradycyjna, elektroniczna oraz rozmowy telefoniczne – jasno, klarownie, nienachlanie a przy tym profesjonalnie - czyli co decyduje o jakości naszej korespondencji i naszych relacji bezpośrednich
  • Organizacja spotkań biznesowych – reguły i dobre praktyki
  • Organizacja przyjęć – Panowie z lewej, z prawej Panie, a do tego eleganckie sali przystrajanie - czyli jak uniknąć faux pas przy stole?

Pobierz kartę zgłoszenia

W ramach różnych projektów nasi trenerzy pracowali m. in. dla:
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
EMOTION
ul. Pisankowa
26 03-238 Warszawa
Tel/fax: +48 22 614 19 36
Mobile: +48 696 82 00 82
e-mail: biuro@emotion.edu.pl
Copyrights Emotion 2009-2014   |   Rysunki: Igor Kniaź   |   Webdesign: Paweł Ceran   |   Powered by LekkiCMS
do góry